Skip to main content

Hyper-V ඔබගේ පරිගණකයේ ඇතිදැයි බලන්නේ කෙසේද?

Hyper-V යනු Virtualization සඳහා අවශ්‍ය කරන වැදගත් Windows Feature එකකි. මෙය තිබීමට හෝ නැතිවීමට බලපාන්නේ ඔබගේ Central Processing Unit එකයි. කෙටියෙන් කිවහොත් Intel i-Series එක වැනි යම් මට්ටමකින් Generation එක අලුත් Processor එකක් ඔබගේ පරිගණකය සතුනම්, Hyper-V නිසැකවම ඔබගේ පරිගණකයේ තිබෙණු ඇත. එම Windows Feature එක ඔබගේ පරිගණකයේ ඇතිදැයි සොයා බැලීමට මෙම ක්‍රමය භාවිත කරන්න.

1. Start විවෘත කර (Windows Logo Button or Click Start) Windows Features ලෙස Search කරන්න. එවිට ඔබට Turn Windows Features On or Off නම් Search Result එකක් දිස් වනු ඇත. එයට Click කර විවෘත කරගන්න.

2. දැන් එහි Hyper-V නම් Features Bundle එකක් ඇතිදැයි බලන්න. එය නැතහොත් ඔබගේ පරිගණකයේ Hyper-V ඇත්තේ නැත. එහෙත් Windows 8.1 සහ ඊටත් අලුත් සංස්කරණ වලදී Hyper-V Platform එක ඇරෙන්න අනෙකුත් Features Preinstalled ලැබෙනු ඇත. රූපයේ පෙන්වන්නේ එවැනි එකකි. එහෙත් මෙය Hyper-V තිබීමට සුදුසු පරිගණකයක්නම් නෙවෙයි.


3. Hyper-V නම් Item එකක් තිබුණහොත් එය Expand කර Disable (අලු පාට වී ඇති) වී නොමැති Items සියල්ලට Tick එකක් දමා Check කරගන්න. ඉන්පසු OK නම් Button එක ඔබන්න. දැන් ඔබගේ පරිගණකයට Hyper-V Platform එක සහ Hyper-V ඇතුලත් වනු ඇත.

4. මෙම ක්‍රියාකාරකම අවසානයේ දී Windows Update Service එක Stop කිරීමට අමතක නොකරන්න.

මගේ CPU එක හොඳයිද?

සාමාන්‍යයෙන් Intel i-Series CPU වලට Hyper-V පහසුකම් ලැබෙනු ඇත. උදාහරණ වශයෙන් ගත් කල Intel Core i3, Core i5, Core i7. තවද බොහෝ Laptops සඳහා මෙම Feature එක ලැබෙනු ඇත. මෙය Bios මගින් Check කල හැක. Virtualization නම් Setting එක Enabled නම් Hyper-V Installation එක කරගත හැකි වනු ඇත.  

Comments

Popular posts from this blog

1 - Introduction to Sass and Variables | Sass Tutorials (SCSS)

This tutorial series at https://www.youtube.com/watch?v=upFW3wJoawk&t=1s&index=1&list=PLiugj09i4WUISuDdzEYu7FTCKWQhtO_lp will teach you how to use Sass in designing and developing your websites. We're going to be talking about, 1. Variables 2. Partials 3. Nesting 4. Mixins 5. Inheritance in this video. Please watch it till the end and share it if you like :D

Resource Hacker යොදා ගෙන Files Hack කරමු!

Resource Hacker යනු කුමක්ද? Resource Hacker යනු Windows Executable (*.EXE), Dynamic Link Library (*.DLL),  යන ෆයිල් වල අන්තර්ගතයට රිසි සේ ඇතුළුවීමට ඉඩ ලබා දෙන Application එකකි. මෙම ලිපිය කියවීමෙන් ඔබට එය පහසුවෙන් හසුරුවන ආකාරය ගැන දැනගත හැකි වේ  Resource Hacker භවිතයෙන් හානියක් සිදු වෙයිද? Resource Hacker විසින් සිදු කරන්නේ Encrypt වී ඇති ගොනුවකට Access වී එහි අන්තර්ගතය උරා ගෙන එය අපට දර්ශනය කර දීමයි. එම ක්‍රියාවේදී තමා යොදා ගන්නා EXE හෝ අනෙකුත් ගොනුවක Design එකට හානියක් විය හැකිය, එමෙන්ම එම ගොනුවේ ඇති Windows Executable Compression එකට හානියක් විය හැකිය. මෙවැනි අනතුරක් විය හැක්කේ, ඔබ අතින් සිදුවන අත්වැරැද්දක් නිසා පමණි. එමනිසා හොඳම දෙය වන්නේ, Backup File එකක් භාවිත කිරීමයි. Resource Hacker පාවිච්චි කරන්නේ කෙසේද? 1. පළමුව Resource Hacker නම් පරිගණක මෘදුකාංගය ඔබගේ පරිගණකයට බාගත කරගන්න. ඔබට මෙහි සංස්කරණ දෙකක් ලෙස බාගත කරගත හැක. ZIP Portable සහ Installer Executable ලෙස. http://www.angusj.com/resourcehacker/#downloa d 2. ඔබ පාවිච්චි කරන්නේ ZIP...

Microsoft Office 2016 ගැන අලුත් තොරතුරු

මේ වන විට Microsoft Office Suite එක ගැන නොදන්න කෙනෙක් නැති බව විශ්වාසයි.  කොහොම වුනත් Microsoft සමාගම විසින් Release කරන ලද Microsoft Windows 10  වෙළඳපොලේදී වෙශේෂ තැනක් ගත්නිසා Next Generation එකට වඩාත් සම්බන්දයක් ඇති  Microsoft Office 2016 ලොවට ලබා දීමට Microsoft සමාගම සූදානම් වී ඇත.  කලින් තිබූ Office Versions වලට වඩා මෙහි විශේෂ ලක්ෂණ බොහෝමයක් ඇත. කොටින්ම  කීවෝතින් මෙය Cloud ගණය ගැන අදික බරක් ඇති වැඩසටහන් මාලාවකි. එනම් බොහෝ  වැඩකටයුතු ඔබගේ Microsoft ගිණුම හා Sync වෙනු ඇත. මෙය Release වන්නේ කවදාද? 2015 සැප්තැම්බර් 22 වන දිනට මෙය Release වනු ඇත. මෙහි මිල කොපමණද? මෙය අමරිකානු ඩොලර් 145 පමණ වේ (රුපියල් 18 000). කෙසේ වුවද Mobile Devices පාවිච්චි  කරන කට්ටියට මේක නොමිලේ ම ලබා ගත හැක. කොහොම කීවත් සැප්තැම්බර් 24 වැනිදා  වීමටත් පෙර මේ වැඩසටහනට Cracks, Activators සෑදෙන බව මට විශ්වාසයි. මෙහි අලුත් Features මොනවාද? ක්ෂණික Document Sync කිරීම් පහසු ගොනු හුවමාරුව Insights පහසුකම සංස්කරණ ඉතිහාසයෙහි වෙනස්කම් නව ව්‍යාකරණ සොයාබැලීම් ...